fredag den 30. marts 2012

Farmor!

Min farmor har fødselsdag idag. HELE 101 ÅR! Ja, og hvordan kan det så lade sig gøre? Tja, min farmor fik min far da hun var 40. - Min mor fik mig da hun var 46 så både min far og jeg er efternølere.
- Men hun klarer sig SÅ godt, selvom hendes hjerte er meget svagt.. Tænk, hun kan stadig huske min fødselsdag! Og hun bor ikke engang på plejehjem, men i et rækkehus.. Hun er så fantastisk, og så god hjertet.
Jeg elsker hende så højt, og hun er den eneste af ALLE mine oldeforældre og bedsteforældre jeg har tilbage.. ):

- Nåå, men ellers er jeg lige kommet hjem fra en LAAAANG centertur på 6 timer! uh ha.. + DET ER PÅÅSKEFERIE! så skal der bare soves! Det bliver en deejlig uge!
Bare en lille update på mit liv,
Hav det godt
MØØØS Lisa!

2 kommentarer:

  1. Ej hvor vildt! 101 år - det er godt nok for sejt. Min farmor er i 70'erne og hun er frisk som en havørn. Bedsteforældre, er altså noget af det bedste.

    Kærligst
    scraploc.com

    SvarSlet
  2. Det er ret vildt, ja.. Og du har helt ret, de er bare noget af det bedste!

    SvarSlet