søndag den 15. april 2012

Alt muligt, uknow.

HEEEEEJ FOLK.♥♥
- Lige nu sidder jeg og hører lidt musik og har lige spist aftensmad (havregryn, altid dejligt) og ja.. stalker lidt folk inde på twitter. Følg mig på twitter her.  hihi.
Det har nu kun været en afslappende weekend efter en meget, ja.. stressende fredag.
I tirsdags var jeg i Tyskland for at handle ind til min konfi, så nu er det hele på plads. TO UGER! Åh, jeg glæder mig.
I den her uge, har der også været en eller anden dame fra kontoret nede i klassen i alle dansk timer, for at arbejde med os.. Fordi det havde vi åbenbart brug for, da vi er en meget larmende og urolig klasse der ikke kan samarbejde. Det fik vi lige klasket ind i hovedet, bom, tak for at være så ærlig,da?
Nå.. men ellers var det bare en lille update, blogger nemlig ikke så meget længere. Det må jeg gøre bedre! - Men eh, her er lige lidt musik, fordi.. det synes jeg lige i skulle have!:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar