tirsdag den 17. april 2012

Min mobil?!?!

I dag var jeg sammen med Cecilie og Mette.Vi cyklede sådan lidt rundt i hele Herning,og valgte så at tage på McD, og holde en lille pause. Efter vi havde spist vores mad cyklede vi igen lidt rundt og så kom Herning Garden forbi, hæ.. Og vi ville lige se det lidt, da en vi kender går der. Efter et par timer hvor vi ellers bare havde været rundt omkring tog vi hen til Cecilie. Der opdagede jeg så at min mobil var væk og jeg panikkede fuldstændig. Vi GIK så heeele vejen tilbage, præcis der hvor vi havde været og ledte og ledte. Til sidst endte vi på McDonalds og spurgte om de havde fundet min mobil og det havde de. Jeg har sådan en stor kærlighed til damen der fandt den, lige nu... Den lagde bare på den der bakke, tænk hvis den var kommet i skraldespanden? Så var jeg på den.. Men vi fandt den og jeg er overlykkelig.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar