lørdag den 21. april 2012

Spænende ny dag.

Idag, har jeg været oppe klokken 7:30 (JA, jeg var oppe der), for klokken 8:30 skulle jeg være henne ved min søster for at spise morgenmad. Efter det, tog vi alle ud til Lind hallerne, hvor der ventede en helikopter, som min mor, far og jeg skulle op i, som min mors fødselsdags gave. Min mor var skide nervøs, da hun aldrig har prøvet at flyve. Min far syntes det var overdrevet fedt, mens min mor hadede det. Jeg havde selv bare mega optur. Jeg fik også taget et par billeder, dem kan i se senere. Efter det tog vi ud i Haunstrup dyrepark, som er en zoo. Har været derude en masse gange, og det er altid så hyggeligt. Derefter kørte vi bare hjem, og ved en 17 tiden, kom min søster og hendes mand og deres barn igen, og spiste hos os. Det har været en SUPER hyggelig dag. I morgen er det min mors fødselsdag, hun bliver 60. Der kommer der flere folk på besøg, glæder mig. Tillykke mor, elsker dig og tak for at du virkelig bare er som en veninde for mig!
- P.S. Har smadret mit håndled fuldstændig, så jeg har sat og skrevet det her i stor smerte og må faktisk ikke engang være på computeren. Er du sindssyg det gør ondt. SES, Love ya.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar